VŠE O NÁKUPU A ČASTÉ DOTAZY

 E-mail:
info@bohonatural.cz

 Telefon:
(+420) 773 194 570                          Po-Pá  10-18 hod

Jakým způsobem mi bude zásilka doručena?

V nákupním košíku si můžete zvolit pro vás nejvhodnější způsob dopravy nebo osobní převzetí. Služba dopravy je zpoplatněna podle ceníku uvedeného níže. Objednávka v hodnotě od 2 500- Kč vám bude doručena bezplatně.

Česká republika

  • Zásilkovna (doručení na jedno z výdejních míst Zásilkovny) 65 Kč včetně DPH
  • Česká pošta (doručení na adresu): 115,- Kč včetně DPH
  • CZ Kurýr (doručení na adresu) – ČR: 99,- Kč včetně DPH

 

Slovenská republika

  • Zásilkovna ( doručení na jedno z výdejních míst Zásilkovny) 99,- Kč včetně DPH
  • Slovensko kurýr (doručení na adresu) 165,- Kč včetně DPH

Jak mohu objednávku uhradit?

Pro úhradu vaší objednávky můžete zvolit bankovní převod, dobírka, platba kartou nebo prostřednictvím platební brány GoPay. Služba dobírka je zpoplatněna dle ceníku uvedeného níže.

Úhrada bankovním převodem, kartou nebo GoPay: zdarma

Dobírka:

  • 19,- Kč včetně DPH (při dopravě přes Zásilkovnu)
  • 29,- Kč včetně DPH (při dopravě Kurýrem na adresu)
  • 39,- Kč včetně DPH (při dopravě přes Českou poštu)

 

Při doručení na Slovensko

Dobírka:

  • 19,- kč (při dopravě přes Zásilkovnu)
  • 29,- Kč (při dopravě Kurýrem na adresu)

 

Při osobním převzetí v našem skladě v Kroměříži  je možné využít pouze platbu předem bankovním převodem, platební kartou nebo jinou platební metodou GoPay při objednávce. Na místě není možné platit hotově.

Platba bankovním převodem

Po přijetí vaší objednávky, vám odešleme samostatnou zprávu s údaji pro provedení vaší platby. Prosíme, vyčkejte na tuto zprávu. Variabilní symbol pro úhrady pomocí bankovního převodu bude uveden v této e-mailové zprávě. Objednávka bude vyřízena až po přijetí platby na náš účet. Pouze uvedním správného variabilního symbolu můžeme vaši platbu spárovat s vaší objednávkou.

Číslo bankovního účtu pro úhrady objednávek: 2401200766/2010, vedený u FIO banka, a.s.

Postup při vrácení/výměně zboží

Vrácení či výměna zboží zákazníkem (do 14ti dní)
Vyplňte prosím formulář k výměně či vracení zboží a zašlete spolu se zbožím v původním stavu, s visačkami a v originálním obalu na adresu centrálního skladu:

BOHO NATURAL s.r.o.
Havlíčkova 4489/117a
767 01 Kroměříž
Česká republika

Formulář k vraceni či výměně zboží ke stažení zde

BOHO TIP: pokud nemáte přístup k tiskárně, stačí napsat informace z formuláře na papír tužkou a přiložit k vratce/výměně, tak abychom ji poté mohli dohledat v našem systému, popřípadě Vám vrátit za zboží peníze.

Postup při reklamaci

V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Prosíme vyplňte reklamační formulář a zašlete na e-mail info@bohonatural.cz nejlépe s fotografiemi poškozeného zboží. Po posouzení problému, dostane kód pro zaslání zboží zpět k nám do cetnrálního skladu.

BOHO NATURAL s.r.o.
Havlíčkova 4489/117a
767 01 Kroměříž
Česká republika

Reklamační formulář si můžete stáhnout zde.

Časté dotazy

Kdy obdržím objednané zboží?

Téměř veškeré nabízené zboží v našem e-shopu máme skladem.
Vaše objednávka bude vyřízena nejpozději do 3 pracovních dnů v případě, že objednáváte zboží skladem.

Pouze některé typy legín značky Nyiama objednáváme v externím skladu v zahraničí. Na náš sklad bývají zpravidla doručeny do 5 pracovních dnů od objednání.V případě objednání zboží z externího skladu, vyřízení objednávky potrvá nejdéle 8 pracovních dnů.

Mám slevový kupón, jak ho mohu uplatnit? 

Pokud jste držitelem platného slevového kupónu, vložte ho do příslušného pole ve vašem nákupním košíku. Hodnota slevy vám bude ihned odečtena z ceny nákupu.

Slevové kupóny nelze využít na cenu za dopravu a zboží, které je ve slevě.

Jak zjistím stav objednávky?

O každé změně stavu vaší objednávky vám odešleme emailovou zprávu. Jakmile bude vaše zásilka předána dopravci, odešleme vám současně její podací číslo a www odkaz, kde budete moci dále vaši zásilku sledovat. Pokud jste zvolili osobní převzetí, budete současně informováni o připravenosti zboží k vyzvednutí.

Aktuální stav vaší objednávky můžete ihned zkontrolovat také zde.

Je možné si nechat zaslat zboží na Slovensko a do zahraničí?

V současné době umožňujeme také zaslání na Slovensko za 99 Kč přes Zásikovnu na jedno z výdejních míst nebo kurýrem na adresu 165Kč. Do jiných zemí plánujeme dopravu do budoucna.

Můžu si produkty uložit, tak abych se k nim mohl/a vrátit později?

Ano, vaše oblíbené produkty si můžete jednoduše uložit do Nákupního seznamu nebo tzv. Wishlistu. Klikněte na srdíčko na stránce jednotlivých produktů, ten se následně přidá do nákupního seznamu (wishlist). Nákupní seznam poté naleznete pod ikonou srdíčka v levé horní části e-shopu.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Je možné si objednané zboží osobně převzít?

Ano, objednané zboží si můžete osobně převzít v našem skladě každé úterý a čtvrtek od 9-15 hod na ulici Havlíčkova 4489/117A, 767 01 Kroměříž.

Mohu změnit obsah objednávky, dopravu a platbu?

Samozřejmě můžete.  Pokud vám již nebyla zásilka odeslána, neprodleně nás kontaktujte a společně ji změníme.

VYBERTE SI Z MNOHA VARIANT PRODUKTŮ